Proces správy dat pro JD Edwards

Untitled design (3)

Situace

Díky dynamickému růstu v roce 2020 se společnost IMI Hydronic Engineering rozhodla implementovat virtuálního asistenta. Podnik byl zahlcen vysokým množstvím poptávek z celého světa a potřeboval je rychle a efektivně řešit. Každý měsíc obdržel přibližně 420 poptávek k manuálnímu zpracování. Člověk zodpovědný za tento úkol strávil v průměru 15 minut odpovídáním na poptávku.

Řešení

  • Automatizace spočívá v nastavení, úpravě, deaktivaci a opětovné aktivaci dat dodavatelů v systému JD Edwards. Požadované informace se shromažďují v excelovém formuláři na portálu ServiceNow.
  • Robot je zodpovědný za ověřování aktuální verze, správnosti a úplnosti informací v XLSM souboru. K relevantnosti využívá SQL poptávky v databázi JD Edwards.
  • Poté dohledá všechna potřebná data k vypracování odpovědi na poptávku propojením relevantních dat dodavatele a následným seřazením informací do příslušných polí. V případě potřeby je obmění a posloupně seřadí.
  • Nakonec robot zaktualizuje stav požadavku v ServiceNow a odešle zákazníkovi zprávu obsahující odpověď s číslem dodavatele získaným z aplikace Adresář.
  • V případě chyby v kterékoli fázi procesu robot informuje obsluhu o nehodě (a to po třech neúspěšných pokusech o provedení úkolu).

Jak může RPA pomoci vaší organizaci?​